jom exchange link >.

Saturday, October 9, 2010

terkilan?

~salam y'll~


aku sgt2 lah busan ari  ni.
and yet dis two buddies xterasa pn nk ajak aku skali bla bla bla.
whatever..
mgkin aku terkilan..
ah pedulikan..
aku sesangt xde mood by now.


aku bkn post sebab nk kn perhatian or what so ever.
si ni je la kot tempat aku nk sedih2..hepi2..
btw ni blog aku.biar la aku nk post ape pn.


cik NUR HUSNULKHOTIMAH!! anda sedang emo!
LANTAK R  org len bkn phm aku pn...
and tears always b my best friend ever.
thanks 4 accompanying me~ sila like jika suka ;D www.tips-fb.com

1 comment:

syarkwasangka said...

ala.. tak rancang pun... secara on the spot...

attention!!

sebarang cerita@rencana@cereka@cerpen yg disiarkan di dalam blog ini adalah pandangan pemilik blog semata2. tidak ada niat utk menjatuhkan@memalukan sesiapa. hanya sebagai sesuatu untuk dikongsi bersama pembaca.

sila maklumkan pada pmilik blog jika ingin share maklumat dlm blog ni.*saye xmarah pnya ^^

sekian~