jom exchange link >.

Monday, October 11, 2010

1st time di-tag utk award!

~salam y'll~

sblum ni orang tag aku sbb nk ajk join contest..
kali ni cik rahmah tag aku utk satu award nih!
hepi la weh aku xpnah dpt award pape =.="

ni awardnya~
thanks cik rahmah sbb tag saya ye! ^^


kena jawab saoalan la sikit.hehe..

1. apa yang sedang bermain di fikiran anda sekarang ?
* nk pos borang JPA

2. apakah nama samaran anda ?
* iema @ nur iema
 
 3. senaraikan 3 orang yang anda sayang 
* umi, dia dan diri saya

4. panggilan untuk si dia .
* erm..malu la nk gtaw.ngeh3

5. hadiah yang paling diimpikan dari yang teristimewa 
* kasih syg dan toleransi

6. belog mana yang paling suka visit ?
* belog yg ada tips dan kisah lucu

7. tag kepada 15 blogger anda


sila like jika suka ;D www.tips-fb.com

3 comments:

.:: yUki a.k.a f@Ra ::. said...

wah!!!
terharu nyer~~~
TQ iema~~

luvly iema said...

welkem2..

aku baru perasan aku lpa boh link cik rahmah yg tag aku tuh!! teruk btol la. haish

sue/allya/zalya said...

salam.. monink.. terima kasih tag sue.. sue hargai sgat2.. =)

attention!!

sebarang cerita@rencana@cereka@cerpen yg disiarkan di dalam blog ini adalah pandangan pemilik blog semata2. tidak ada niat utk menjatuhkan@memalukan sesiapa. hanya sebagai sesuatu untuk dikongsi bersama pembaca.

sila maklumkan pada pmilik blog jika ingin share maklumat dlm blog ni.*saye xmarah pnya ^^

sekian~