jom exchange link >.

Sunday, October 10, 2010

hari yang baru, mood yg baru =)



~salam y'll~
bai ^^

monink semua!! korang ape khabar?
ngeh3...lpakan lah yg sedih2, meh kita hepi2 lak okeyh?
erm....npa aku hepi sgt nih?
eh biaq la aku nk hepi..xkn suka tgk aku sedih kot =.="

the night b4, there was some misunderstanding...
but normally i would say 
"ooo..p open house,so what the point telling me that? ade aku kesah?"
instead, i got dis jauh hati situation..huhuhu...
blasah r rojak ke cencaluk ke
aku nk mnx maaf kt mereka2 yg berkenaan...
i admit that im quite emo cuz bla bla bla...

so today, a brightful morning...
miss sadiq ajak aku g kenduri kawen sepupunya di KL..
aku klu org ajk, selalunya xkn menghampakan org tuh.
eceh ayat....ngaku je la nk mkn free!.

hehehehe...ye aku ngaku...
besides, aku bosan dok terperap dlm blik
cm ayam nk wt sate lak perap2.haish

so im off to KL in 20minutes from now.

till then,
nur iema
sila like jika suka ;D www.tips-fb.com

1 comment:

attention!!

sebarang cerita@rencana@cereka@cerpen yg disiarkan di dalam blog ini adalah pandangan pemilik blog semata2. tidak ada niat utk menjatuhkan@memalukan sesiapa. hanya sebagai sesuatu untuk dikongsi bersama pembaca.

sila maklumkan pada pmilik blog jika ingin share maklumat dlm blog ni.*saye xmarah pnya ^^

sekian~