jom exchange link >.

Friday, October 1, 2010

otot muka kau cramp ke?

~salam y'll~

nk ngumpat cket.
sblm 2......
aku lupa ari ni ada jamuan raya!!
yg lg bengangnya fac aku yg anjurkan lak 2.
lagi bengong bila aku xdapat serbu jamuan tuh!!
2 la  kelas kul 10 aku mai tepat2 kul 10..
pakai tgk je la sekalian mkanan yg ada..
semalam rezeki aku,ari ni aku xda rezeki..








dah xmo cita sal jamuan 2 dah..chek majuk!
agak lapar la lepas kelas dlm kul 11 td.
wlupon aku dh tibai 2bijik popia goreng ngn  samosa msa dlm lecture,
aku rsa lapaq lagi..
masyaAllah! perut belon hapa? qeja meqi je..

aku pown g la cafe@bistro kat pusan 2..
setelah tawaf dlm bistro dua kali,
aku pn ushar pizza..
aish..cm xbesh lak..
bun pown da tp aku rsa xlalu npa ntah..huhu
aku tawaf lg sekali..
aku pn ternmpak kebab arab dok kenyit mata kt aku.
sila percaya.

aku p la kt abg yg dok wt kebab 2.

abg bistro:.......................(aku xdgar dy ckp pe)
aku: apa??
abg bistro: nk mkn sini ka nk bungkus?(suara kuat sikit)
aku: makan sini.(ckp pelan srupa pompuan mna aku nk dengaq!)

abg 2 pn amek la roti arab letak ats pinggan.

aku: abg bagi sayur lebih sikit ea..
abg bistro: ...................(wat derk je)

cisss!!! mentang2 la aku xcun  layan aku cm 2.
cenyum pown dak!
otot muka  kau  cramp ke?
bajet nsem abes lar. 
dh la kedekut, mntak sayur lebih pon berkira.
kubis je pon..

cam gampang je abg bistro tuh!!
kot la nk mesra pelanggan cket.

p/s: ntah2 abg 2 robot x??
sila like jika suka ;D www.tips-fb.com

No comments:

attention!!

sebarang cerita@rencana@cereka@cerpen yg disiarkan di dalam blog ini adalah pandangan pemilik blog semata2. tidak ada niat utk menjatuhkan@memalukan sesiapa. hanya sebagai sesuatu untuk dikongsi bersama pembaca.

sila maklumkan pada pmilik blog jika ingin share maklumat dlm blog ni.*saye xmarah pnya ^^

sekian~