jom exchange link >.

Wednesday, September 15, 2010

reUniOn bAtcH f5/08!


~salam y'll~

hari slasa yg lpas, batch eshad f5 taun 2008 da wt reunion...
ramai ler kengkawan mai..dpt jmpa kwn2 yg blajaq meqata,sabah ada, perlis ada,kedah ada,
perak ada bangi ada, mlaka ada, t'ganu ada, mesir pn ada! xlarat nk list smua..
heeeeeeeee.......

ni gmbaq2 yg sempat aku rembat dr fb mmbe2 memandgkn aku xda kmera
*cdeh btoi!

hehe..aku selaku tuan rumah tlg la hidang2 bancuh aer smua.....
*ceh! pasan giler!hak3



nk di jdikn cita, pkcik sate slh phm yg kami nk amek sate kul 10 pg..dy engt nk mai amek kul 5ptg..
xke haqu(haru) tuh???
sate xbakaq lagi ayam pn dok tergolek dlm plastik lg...abeh nk mkn pa??
haaa....nseb bek la ada cik2 abg yg rajin dan ncem nih......
depa la tlg bakaq sate 2...cian depa bau asap..heeeeeeeee.....

dh abes soru(mkn) kenyg pa smua, ada plak mkanan lbeh..
*standard r tu kan smua pakat nk diet! hak3...

so aku, pikah,zul n gigs scara spontan amek kontrak
bungkuih mkanan bg mmbe bwk blek..
*baek x kami??
haha....pot..pet..pot..pet kmi sembg teqa dok bungkuih 2..
xpa..jnji qeja jln ye dak?? hehe...


geng bdk laki~
*cari sniri mna cik abg aku..hak3


ni geng pmpn...
*aku yg plg cumel@chibi 2 yer..ahaks!!


AND THE BEST PICTURE OF THE DAY IS
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
HAK3...AKU SKA SGT PIC NIH!!
*gelak guling2


sila like jika suka ;D www.tips-fb.com

No comments:

attention!!

sebarang cerita@rencana@cereka@cerpen yg disiarkan di dalam blog ini adalah pandangan pemilik blog semata2. tidak ada niat utk menjatuhkan@memalukan sesiapa. hanya sebagai sesuatu untuk dikongsi bersama pembaca.

sila maklumkan pada pmilik blog jika ingin share maklumat dlm blog ni.*saye xmarah pnya ^^

sekian~