jom exchange link >.

Thursday, September 23, 2010

apekah??!!

~slm y'll~

aku rsa bengang giler...kat sapa?
ntah aku pn xtaw...
gila hapa??
ye la kot......

aaaa...!! siot r..
bengang sbb xdpt post entri tiap2 ari...
ade ke bengang sebab tuh??
*ekowt ska aku r...

semalam sebok sgt kot..sebok shopping kat metro kajang..
haktuih! engat sebok study!
jgn r mara...aku g kajang da motif doe..
cm motif pembunuhan lak..
ape motif kau?? gebang je lebih!

aku beli rice cooker, sayor, beras, garam gula..
apekah?? cm nk p hiking, camping je lagaknya..
eh da soket letrik ke dlm hutan..rice cooker letrik tuu...
slalu dlm utan pakai periuk kayu api je.eh btol ke?
ssh la plak nk cari katu, ranting2 nk wt api..

dh le dlm utan..eeiii...ular ada..vavi utan pn sure ada..
kalau comel xpe lah jgk..
cm kucink ke...arnab ke..babun ke...
eh babun?? yg 2 bontot dy je comel..
comel ke??

APEKAH YG AKU TAEP NI??!!!

p/s: aku mantok ngadap esaimen math nih. sesapa nk tlg perah otak utk aku???
sila like jika suka ;D www.tips-fb.com

No comments:

attention!!

sebarang cerita@rencana@cereka@cerpen yg disiarkan di dalam blog ini adalah pandangan pemilik blog semata2. tidak ada niat utk menjatuhkan@memalukan sesiapa. hanya sebagai sesuatu untuk dikongsi bersama pembaca.

sila maklumkan pada pmilik blog jika ingin share maklumat dlm blog ni.*saye xmarah pnya ^^

sekian~