jom exchange link >.

Monday, September 20, 2010

kesepian...

~salam y'll~

entri kali ni aku taep tajuk dulu....
erk...pehal korg ushar pelik nih!
toksah dok pikiaq blue naih
aku lempang laju-laju kang!
< bca blog sapa ntah.hiks>

sblom korg berimaginasi lebih kreatif,
meh la aku cerita npa entri aku tajuk
'kesepian' yg bg korg modal pk bkn2..haha

bkn apa pn...aku dh ada kt kampus...
smpai cini pagi ahad dlm pkul 6.30 cm tu lah..
ari ni dh isnin...org smua dh balek tp rumate aku xbalek g....
uwaa....sya...balek la cepat...aku taw kelantan 2 xda la jauh mna kn3?
klu ostrelia 2 aku pcya la jauh....ngeee..*sewel

bowink dowh dok lepak sowg2 dalam bilik...
sampai ati ko sya wt rumate kesayangn ko ceni *haktuih!
aku bkn apa...windu kt ko dh nih...
sejak balek raya aku asyik teringat kt ko je
*ok itu tipu
aku sebenaqnya takot mls tido sorg..
so kna kawen cepat bawu ade hubby yg ncem teman aku tido
apa, kata kt aku gatai??
smua org nk kawen pa..
sapa xmaw kawen habaq mai kt aku?
ha...xmaw ngaku lak...
erk..aku xkuar tajuk g kn..hee

berbalek kpd rumate aku...
aku taw napa ang balek lmbat.
ni mst sbb tiket bas xda...
xpa lah cmne pn..
yg penting ang balek cini dgn selamat
owyte?



*aku xda la bowink smpai tahap nih!

sila like jika suka ;D www.tips-fb.com

2 comments:

Anonymous ® said...

oohh..busan ye dok solang..rumate tu pe namonye?ade pesbuk tak?hik hik

luvly iema said...

sila klick word 'rumate' yg kaler ijau utk p ke page fb beliau =)

sekian.

attention!!

sebarang cerita@rencana@cereka@cerpen yg disiarkan di dalam blog ini adalah pandangan pemilik blog semata2. tidak ada niat utk menjatuhkan@memalukan sesiapa. hanya sebagai sesuatu untuk dikongsi bersama pembaca.

sila maklumkan pada pmilik blog jika ingin share maklumat dlm blog ni.*saye xmarah pnya ^^

sekian~