jom exchange link >.

Friday, September 24, 2010

apa kata survey!!!??

~salam y'll~

abes lab chmistry +/- kul 6..borak2 ngn mmbe smbel pekena ramen..
balek bilik terbongkang ngndap fb...
mandi2,cuci2,gosok2, usap2..erk...
amek kueh batang burok,
okeyh ready nk post entry....
*cket pnya sengal intro entri nih..

lpas balek td aku twus carik nset aku,
da dua mesej, satu dari cik abg..satu dari bespwen fika..
cik abg pny msg mna leh gtaw korg..huk3
fika nye msg: 'aku dh beli fon.huhu'

DUSSHHHH!!!!!!!!
aku rsa cm kna hempap batu je...kuciwa kot..
huhuhuhuhu...
aku tnya r nset dy beli 2 model apa...
ni nset cik fika













sony ericsson spiro w100i ni..cun jgk..
fika kata baru rm 300..
aku nk nset baru gk..
alkisahnya aku pnah ada nset sony..
tp dh jdik kenangn terindah saja lpas beliau diculik 
oleh org xbertanggungjawab..
ceh! nk salahkn org..aku yg letak merata..wuwuwu..
sila simpati.
ni nset aku yg dh arwah 2..*boleh ke ckp arwah?













ni nset sony eriksen w580i okeh..
aku syg nset nih sbb cun dan comel cm aku...


aku pn survey la nset...
smngt nk bli nset baru la ktakan..
*incik JPA sila masuk cepat
aku jmpak nset yg smrt r..aku bkenan...












ni  cybershot c905..sempoi ah 8.1 pixel 2...
fuh elegant aku terpikat doe!
tp malangnya cik sadiq coursemate aku dh pkai...

xpa google lagik..












pergh!! sexy r beliau aku tergoda!!
ni sony cybershot c 903..alah..adik nset yg atas 2 la..
sexy-mexy kn beliau??
tp apakan daya beliau telah dimiliki oleh cik am bespwen aku jgk..
wuuwuwu...
aku xla kejam nk merampas  mereka2  ini dr kwn2 aku..
tp aku xberdaya..cuma sorg insan yg lemah..erk..
bajet nset 2 diorg je leh beli, bajet sony wt tuk diorg je pkai.

sengal plak aku rsa.
apa kata korg?

sila like jika suka ;D www.tips-fb.com

No comments:

attention!!

sebarang cerita@rencana@cereka@cerpen yg disiarkan di dalam blog ini adalah pandangan pemilik blog semata2. tidak ada niat utk menjatuhkan@memalukan sesiapa. hanya sebagai sesuatu untuk dikongsi bersama pembaca.

sila maklumkan pada pmilik blog jika ingin share maklumat dlm blog ni.*saye xmarah pnya ^^

sekian~