jom exchange link >.

Sunday, September 5, 2010

aidilfitri yg dicemari



assalamualaikum.....

ntah npa aku rsa terkilan sesgt....
aidilfitri yang sepatutnya membawa kegembiraan,
dh bertukar jd xbesh...sbb apa??
klik sini <--- blog arip

sungguh aku rsa terkilan...sangat2...
patot ka aidilfitri disamakan dgn krismas???
menda ni leh memesongkan akidah taw dak..
agenda yahudi la ni..

mula2 depa jajah kita dgn makanan..
starbuck,mcd,white coffee,coke, dan mcm2 lagi lah...
bila benda2 yg kotor msuk dlm bdn jd darah daging,
2 la sebab npa kita ssh nk terima ilmu....
melawan ckp mak bapak...
cenderung kt menda2 xberfaedah *termasuk aku lah!

then depa bg kita hiburan pulak...
konsert la, show la, american top model la, anugerah juara lagu??
lady gaga la, kety perry la, lagu mcm2 la, hard metal pn lyn gk?
*aku nasyeed pn jrg dgr...

skrg ni depa hina agama kita islam...
ada rmai org marah...tp setakat mrh je la...
kita rakyat xda kuasa nk tgkp sapa2 yg salah 2 pn..
fitnah pn dh cm cendawan tumbuh lps ujan...
org melayu islam lak tuh wt keja...*aku malu

taun ni aidilfitri kita dicemari ngn iklan yg *&^%$%#$#@
pe kes??
aku lg suka klu iklan petronas dulu2 ditayang balek..
iklan lembu 2...iklan ombak jahat...

kpd pihak yg sepatutnya: andai anda rasa anda bertanggungjwb n bermaruah,
tlg la amek tindakan kt producer video tuh...

*jgn dok laung 1Malaysia ja tp rakyat trpesong akidah ampa xpeduli





sila like jika suka ;D www.tips-fb.com

No comments:

attention!!

sebarang cerita@rencana@cereka@cerpen yg disiarkan di dalam blog ini adalah pandangan pemilik blog semata2. tidak ada niat utk menjatuhkan@memalukan sesiapa. hanya sebagai sesuatu untuk dikongsi bersama pembaca.

sila maklumkan pada pmilik blog jika ingin share maklumat dlm blog ni.*saye xmarah pnya ^^

sekian~