jom exchange link >.

Thursday, August 26, 2010

kuang3...aku mmg pemalas cket...

setelah beberapa purnama blog nih di'abandone' oleh aku,
akhirnya aku mai jenguk gk...
berbulan2 gk r..
kira klu baby baru lahir time aku wt blog nih,
mst dh pndai menirap..kuang3...

teruk btoi...
bkn takat sawang...
habuk pn pnuh...

aku nk tulih apa ja nih???
huhu...last post still warka KOLEJ MATRIKULASI PERAK...
tup2 la ni nk post baru, dah jadik student UNIVERSITI KEBANGGAAN MALAYSIA...
ceh...bangga lbeh cm aku sowg ja masuk u..hak3...
ok, gelak bnyk2 kang org kta gilo plak..

pejam celik, pejam x celik2...oit...tidoq lak!
ni nk habaq dh sebulan lbeh kowt dok ukm nie...
mcm2 lah perangai org..manusia mmg cm 2 kn3..

aku da 2 assignmnt n 1 lab report xciap g neh...
smua nk antaq sok...
tp bkn nk wt keja an..dok ngadap blog lak!!...


aku bkn apa....
frust nie....
gegila pny frust...
huk3....

taw ak npa???
KAD TOPUP AKU TERcIcIR WEYH!!!!
penting kowt menda alah je..rsa cm nk nanges ja rsa!!

ish...huhu...frust r nk kol cik abg xley..huhu...
ampa bkn taw perasaan aku cena..
wuwuwuwu...
ok sy dh melalut ntah ape2....



xpa lah nk smbung wt keja...huhuhu

sekian~~~ sila like jika suka ;D www.tips-fb.com

No comments:

attention!!

sebarang cerita@rencana@cereka@cerpen yg disiarkan di dalam blog ini adalah pandangan pemilik blog semata2. tidak ada niat utk menjatuhkan@memalukan sesiapa. hanya sebagai sesuatu untuk dikongsi bersama pembaca.

sila maklumkan pada pmilik blog jika ingin share maklumat dlm blog ni.*saye xmarah pnya ^^

sekian~