jom exchange link >.

Wednesday, February 17, 2010

lmanya aku xjenguk blog ni....

assalamualaikum..
huhu..
mst blog ni cdeh kn aku lma xjnguk beliau..
3 bln gk r...
mnx maap le..tp aku cbuk men game kt fb.. (truknya!)
hee..
ala..
xda brita pa pn..
cma..
da le bbrapa sora sumbg ni tegoq aku gemok!!
ye le..dh aku bhagia dok cni.maw xgmok keja mkn je..
blajaq xteqa mna pn..huhu...
in order 2 overcome da problem..(gemok),
aku pn ngn semangatnyammbeli dua btg raket badmnton..

konon2 nk xcercise la..
tp bwu bpa ari aku twun maen..
fuh..pnat giler kowt..!
berpeluh2..(Eeeiiii..)
tp puas lorh..
selain dpt mmbakar lemak, aktbt ini jga dpt meningkatkn kmahiran aku bermain badminton..(ckgshidah swuh wt ayat lengkap..)
klu xda aral menegak, aku truskn le xtbt aku tuh..

2 je la cita aku kali ni ye...
t aku akn coba merajinkn diri meng'update' blogku..
tata...salam..mmuah!! sila like jika suka ;D www.tips-fb.com

No comments:

attention!!

sebarang cerita@rencana@cereka@cerpen yg disiarkan di dalam blog ini adalah pandangan pemilik blog semata2. tidak ada niat utk menjatuhkan@memalukan sesiapa. hanya sebagai sesuatu untuk dikongsi bersama pembaca.

sila maklumkan pada pmilik blog jika ingin share maklumat dlm blog ni.*saye xmarah pnya ^^

sekian~