jom exchange link >.

Tuesday, August 31, 2010

jum blek raya!!

Assalamualaikum semua!!!!

ari nie>>31 Ogos 2010 ari merdeka dowh!
ape mkna merdeka pd korg???
aiseh...aku bkn nk wt entry sal merdeka lar....
ni lg penting dr merdeka..hik3....

balik raya la wey!!!!!hahaha
bg student cm aku yg jauh diperantauan ni, mst la blek raya ni hepi+excited giler....btol x?

hehe...aku blek kampung ngn pkwe aku..jgn jeles k...hik3...
besa bila musim perayaan je, mst la kita cuti kn..bila kita cuti mst la nk blek
umah..nk mkan msakan yg mak buat...nak maen ngn pets korg... nk lepak depan rumah cm dlu2...nk...mcm2 lah kn....

dan bila musim perayaan jgk, tol mest sesak pny....

tgk....segerombolan kereta,lori dan xketinggalan,bas menyerang plaza toll dengan ganasnya...berebut nk masuk tol tuh..ish3...


klu korg nek keta,ha....cenggini la keadaannya blek raya....klu aku la, xnk aku drive dlm situasi ceni...xpasai2 ja aku baran..huhu...



so taun ni aku blek nek train..lalalalala~~~~~
xpayh nk pk sal trafic jamm..kih3...aku taw....
korg mst kutuk>pebarang tren..sket pinggang lbeh pd mak nenek ja blek ngn tren

hahaha....aku dh tempah tiket utk superior nite coach.... menatang apa ni superkokroch...hahaha...ni la coach yg da tilam 2...so ang leh tidoq baring2 dgn slesanya tanpa mngalami msalah sket pinggang...lalala~~

sblm nek tren 2 aku nk g jejalan kt mid dlu ngn hubby aku...hak3....
nek tren kul 10 mlm smpai penang dalam pagi cm tu lah...

*ni bkn umh aku

then smpai umah aku yg terchenta....besh3...umah aku tepi bendang mmg sesgt besh bila angin tiup.....wuwuwuwu...saya rindukan kmpung~~~~

utk korang>>blek raya lek lok ye...drive secara berhemah bkn xsnonoh cm aku..hak3...
engtlah mak korg yg tggu dpn pintu smbut korg balik ^^


*jgn smpai beraya tpi jalan ye kekawan..
daaaaaa.......
sila like jika suka ;D www.tips-fb.com

No comments:

attention!!

sebarang cerita@rencana@cereka@cerpen yg disiarkan di dalam blog ini adalah pandangan pemilik blog semata2. tidak ada niat utk menjatuhkan@memalukan sesiapa. hanya sebagai sesuatu untuk dikongsi bersama pembaca.

sila maklumkan pada pmilik blog jika ingin share maklumat dlm blog ni.*saye xmarah pnya ^^

sekian~